Ubisoft, oynaması ücretsiz, birinci şahıs nişancı, yüksek tempolu bir kentsel battle royale olan Hyper Scape oyununu duyurdu. Ubisoft Montreal tarafından geliştirilen Hyper Scape, 2054’te uzak bir gelecekte geçiyor ve 100’e kadar Katılımcı, taçlandırılmış bir şampiyon olup aksiyon dolu ve yüksek tempolu maçlar yapmak için sanal Neo-Arcadia şehrine iniyor. Bugünden itibaren Hyper Scape, Kuzey Amerika ve Avrupa’daki birçok bölgede sınırlı süreli bir PC teknik testinde oynanabilir. İlgilenen oyuncular, Twitch Drops etkinken Twitch’te Hyper Scape’i yayınlayan içerik üreticilerinden birini izleyerek teknik test sırasında oyunu deneyebilirler. Erişim kısıtlı olacak, ancak teknik test boyunca ek droplar sağlanacaktır.
Hyper Scape, baştan aşağı yoğun, dikey hareketli ve hızlı bir battle royale deneyimi olarak tasarlandı. Üç oyunculu takımlar ve tek oynayan oyuncular, dar sokaklardan geniş çatılara ve ölümcül iç mekanlara hızlı bir şekilde geçerek dinamik çatışmalarda bulunmak için fütüristik sanal Neo-Arcadia kentine atlayabilirler.
https://www.youtube.com/watch?v=NP8EH_eQtPY
Hyper Scape, oyuncuların çevreye dağılmış silahlarla aynı şekilde toplayabilecekleri Hack kabiliyetlerini getiriyor. Hackler, tüm oyun tarzlarına uygun saldırı ve savunma yetenekleri sunar. Bir mayın döşemek, bir düşman aramak, ekibi büyük bir duvarla korumak veya kendini rakiplere gizlice yaklaşmak için görünmez hale getirmek, oyuncuların zorlanmadan bir arada kullanıp değiştirebileceği birkaç Hack örneğidir. Tüm Hackler ve silahlar, elde mevcut olan öğenin daha güçlü versiyonlarını üretmek için Füzyon mekaniği ile geliştirilebilir.
Hyper Scape, Neo-Arcadia haritasını farklı desenlere dönüştüren beklenmedik bir Çöküş veya oyuncuları indirildikten sonra bile savaşta aktif tutan benzersiz Yankı mekaniği ile battle royale formülünü birçok şekilde yeniliyor ve değiştiriyor. Bir Hyper Scape maçının sonunda, heyecanlı Çatışma aşaması Hyper Scape tacı haritada ortaya çıktığında başlar. Oyuncuların zaferi elde etmelerinin iki farklı yolu vardır; tacı 45 saniye boyunca alıp taşıyarak veya ayakta kalan son oyuncu ya da takım olarak.
Hyper Scape’in oynaması eğlenceli ve izlemesi ödüllendiricidir. Twitch ile ortaklaşa geliştirilen Hyper Scape Crowncast Twitch uzantısı, izleyicilerin oyunu gerçek zamanlı olarak etkilemelerini sağlayarak yayıncılar ve hayranları arasında eşi görülmemiş bir etkileşimle eğlendirecek. İzleyiciler ayrıca, düşük yer çekimi veya sonsuz cephane gibi bir maçtaki tüm yarışmacıları etkileyen olaylara oy vererek savaş üzerinde gerçek zamanlı bir etkiye sahip olacaklar.
“Eğlenceye ve yoğunluğa odaklanma deneyiminin verimliliğini artırarak gerçekten benzersiz ve yeni bir şey oluşturduk. Oyuncuların oyunu hemen deneyebilmelerini sağlamaktan dolayı çok heyecanlıyız ve bunun hakkında ne düşündüklerini duymak için sabırsızlanıyoruz” dedi, Ubisoft Montreal’deki Hyper Scape Kıdemli Yapımcısı Graeme Jennings. “Ama bu sadece bir başlangıç. Hyper Scape, büyüyebilen bir evrendir ve oyuncularımız teknik testimizde bile bunun başlangıcını görecek.”
“Twitch’i özgün kılan şey ise yayıncılar ve hayranları arasındaki gerçek zamanlı etkileşim. Geleneksel olarak bu tür bir etkileşim oyunda geçen olaylara yorum yapmakla ilgili olsa da Hyper Scape izleyicileri aktif birer katılımcı olarak oyuna taşıyor” dedi, Twitch’teki topluluk ürünü başkan yardımcısı Sharmeen Browarek Chapp. “Hayranların artık oyunları doğrudan etkileyebilmeleri gerçeği tamamen yeni bir deneyim sunuyor.”
Hyper Scape ilk olarak bugünden itibaren 7 Temmuz’a kadar PC’de sınırlı süreli kapalı bir teknik testle erişilebilir olacak. Üç kişilik Taç Hücumu modu şimdi erişilebilir ve sınırlı süreli Dark Haze tek kişilik modu test sırasında daha sonra erişilebilecek. Test ayrıca 10 kademeli ücretsiz bir savaş kartına sahip olacak ve tüm ilerleme ve eşyalar gelecekte çıkacak olan sürümlere ve hatta tam sürüme kadar taşınacak.
Hyper Scape’e erişim hakkında daha fazla bilgi için, lütfen bu adresi ziyaret edin: https://hyperscape.com/TechTestFAQ