Valve, CS:GO’ya geçtiğimiz gece eklediği yama ile bazı haritalarda değişiklik yaptı. Özellikle Dust2’deki değişiklik, bazı alışkanlıkları bozacak nitelikte.
[OYNANIŞ]
Gelişmiş Görüntü ayarlarına “Oyuncu Kontrastını Arttırma” seçeneği getirildi.
[AJANLAR]
Daha net görüntü adına bazı iyileştirmeler yapıldı.
[DİĞER]
Yere atılan C4 artık yere fizik kurallarına uygun olarak düşüyor.
Tehlikeli Bölge’de bir dron yanarak hasar aldığında oraya takılıp kalması sorunu giderildi.
Desert Eagle’ın son mermisi ateşlendiğinde çıkacak bir mermi animasyonu eklendi.
[RENDERİNG]
- Doku iyileştirmeleri yapıldı.
[HARİTALAR]
Overpass:
- A tuvalet tarafındaki büyük ivy modelleri kaldırıldı.
- A tuvaletin üst tarafındaki camlar kaldırıldı.
- A uzun tarafındaki piknik alanından bisiklet kaldırıldı.
- Connector aydınlatıldı.
- T spawn aydınlatıldı.
- Haritanın güzel görünmesi için bazı taşlar eklendi.
Dust 2:
- B kapı ters çevrildi (Kısacası artık midden B tüneli kesebiliyorsunuz.)
- B tünelden mide çıkarken ki arka plan sadeleştirildi.
- Başlangıç ekranındaki sis 1000 değerinden 512’ye çekildi, yoğunluk ise .2’den .4’e alındı.
- A site’dan rampaya doğru bakınca görüşü zorlayan pencereler yukarı çekildi.
Mirage:
- Top mid’deki çöp kutusu kaldırıldı.
- T spawn tarafındaki bir saksı apratmana doğru çekildi.
- B marketin ışıklandırılması arttırıldı.
- Apartmandan B site’a sessiz bir şekilde atlama bugu düzeltildi.
- Ladderroom’daki merdivenin açısı değiştirildi.
Train:
- Üstü düz olan bir tren modeli eklendi.
Cache:
- Snipers Nest’deki merdiven kutu ile değiştirildi.
- Bazı önemli açılar daha iyi görüş için temizlendi. (LangeThorup’a teşekkürler!)
- 1v1 arenaları eklendi.
- Kargo kutuları daha iyi bir görünüm için yeniden tasarlandı.
- T spawndan A main’e girerken ki ışıklandırma arttırıldı. (Slender_CS’e teşekkürler!)
- Mid bölgesinde olmaması gereken bir wallbang spotu düzeltildi.
- Bazı renk değişiklikleri.
- Bazı doku düzeltmeleri (iç içe geçen dokular).
- Optimizasyon.