Valve 26 Ağustos güncellemesi ile 1.6 döneminin başlarından beri oyuncuların başını ağrıtan “Kapıya Sıkışma” bug’ını kaldırdı. Kapıda Sıkışma bug’ının yanında Cache, Mutiny ve Swamp haritalarında da bazı değişiklikler yapıldı.
26 Ağustos Güncellemesinin Yama Notları:
[DİĞER]
- Nadiren kameranın serbest dolaşma modunda kalması hatası giderildi.
- net_dumpeventstats kodu artık hileye karşı korunaklı.
[HARİTALAR]
Swamp
- Performans arttırıldı.
- Yeni radar eklendi.
- Su altındaki zemin botların arkasında duran oyuncuların daha kolay gözükmesi adına yukarı alındı.
- Görünmeyen su sıçramaları hatası giderildi.
- Ortam artık daha az sessiz.
- Mid bölgesini daha oynanabilir ve tercih edilir bir yer haline getirmek için Mid’den Heaven bölgesine giden bir yol eklendi.
- Heaven’a gelen yeni yolun orada daha iyi pozisyon alınabilmesi için alan büyütüldü.
- A-Uzun bölgesinde bulunan tahta çitlerin arasındaki boşluk kapatıldı.
- CT Spawn yerinden A-Uzun’un gözüktüğü görüş hattı kapatıldı.
Mutiny
- Performans Arttırıldı.
- Haritanın modellemesi iyileştirildi.
- Daha güzel bir görünüm için ışıklandırma arttırıldı.
- A Site Duvarındaki yeşillik kaldırıldı.
- A Site, B Site ve Tersane bölgelerinde bomba resetleme (C4 kimsenin ulaşamayacağı bir yere atıldığında otomatik olarak oyuncunun arkasına ışınlanır.) yeri eklendi.
- CT tarafına daha rahat yerleşim imkanı sunmak adına Tersane genişletildi ve T Spawn geriye çekildi.
- A Site bölgesindeki duvar daha güzel açılar ve daha kolay üstüne çıkılabilmesi adına düzenlendi.
- B Site kapısından yapılan duvar arkası vuruşlar daha az hasar vuruyor.
- A Site duvarının bir kısmı alçaltıldı.
- Yukarı T bölgesinden A’ya giderkenki kaya, tuğla bir duvarla değiştirildi.
- Bazı ışıklandırma sorunları çözüldü.
Cache
- Görsellerde ince bir iyileştirme
- Oyuncuların kapıya sıkışması bug’ı düzeltildi.
- Mid Dark bölgesinde bulunan Molotov bug’ı düzeltildi.
- .nav ağı güncellendi
- Seslerle ilgili birkaç değişiklik.
Via:
Unikrn